Tankar kring färg

Jag har ju sedan länge bokat in ett besök hos min gamla fina frisör uppe i Luleå som jag saknar så nu när vi åker upp och hälsar på nästa helg. Det är ju lite oklart om jag verkligen kommer att ha ekonomisk möjlighet att besöka henne nu när det här med uppsägningen kom lite oplanerat emellan. Men trots det hoppas jag att det ska gå att lösa på något sätt.
 
Funderar iallafall kring vad jag ska göra för färg om det nu blir av. Ska jag fortsätta vara mörk, eller mellanbrun? Eller ska jag vara lite ljusare nu när vi går mot vår och sommar? Jag har djupdykt i mitt bildarkiv och plockat ihop en massa förslag. Nu behöver jag er hjälp. Vad tycker ni? Har ni någon favorit?
Bild 1 och 2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bild 3 och 4
 
Bild 5 och 6
 
Bild 7 och 8
 
Bild 9 och 10
 
Bild 11 och 12
 
Nu ser jag fram emot era förslag och åsikter.
Kram
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanne A

Jag hade nästa glömt hur du såg ut som blond. Illa va? X) Svårt det där med hårfärg. Jag tycker du passar bra som både brunett och blondin. Men ska du välja så ska du välja mellan färgerna på kort 1 och 9. Tycker du passar bäst i antingen det ordentligt mörkbruna, går ju att lägga lite highlights i det, eller det ljust blonda. Blev du klokare av detta?

Svar: Haha, jag har nästan själv glömt bort hur det var att vara blond...Lite klokare blev jag nog. Tur jag har en vecka till att vela på ;)
Malin

2013-02-14 @ 15:19:14
URL: http://mobiltliv.blogg.se
Postat av: Linda

Katten är så fin! Du också;).

Jag är förtjust i färgen på 4:an och 9:an. Du kanske ska ha lugg också, jätte fin tycker jag:).


Svar: Men tack söta du!! Jo Olivia var både en mysig och vacker misse. Saknar henne... Tack för din hjälp med mitt färgvelande, så kul att höra vad alla tycker.
Malin

2013-02-14 @ 21:35:13
URL: http://www.nakit.webblogg.se
Postat av: Mari

Jag tycker också att du passar i både blont och mörkt men jag tycker att du kör all in och kör på bild 9. riktigt ljus :)
Tråkigt att läsa om jobbet och jag önskar dig all lycka till med framtida äventyr/jobb.
Kram på dig

Svar: Vad kul att höra att du tycker jag passar i bägge färgernaa. Om en vecka får vi se vad det blev för något.Jo inte skoj med jobbet men kämpar på. Tack för din omtanke. Stor kram tillbaka
Malin

2013-02-17 @ 00:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0