Tapas

Söndaden bjöd på supergod tapas på Tabac i Gamla stan tillsammans med Annika och Johan. Vi fick nästan lite semesterkänsla. Maten var supergod och sällskapet det bästa!
 
Nu ikväll har jag hållt på och förvälla kantareller, helt underbart att få fylla frysen med dessa godingar.
Jag har även passat på att måla naglarna, vill ju vara fin till morgonens intervju. Börjar känna mig pirrig, på ett sånt där bra sätt. Nu är det bäst att hoppa i säng så jag får min skönhetssömn. I morgon gäller det!

Kommentarer
Postat av: Annika

Verkligen en mysig söndag tillsammans med er! Detta får bli ett nytt stamhak. God mat och sangria i trevligt sällskap kan man ju aldrig få nog av. :) Kram på er!

Svar: Det var hur trevligt som helst och jag tycker helt klart att vi ska lägga fler besök där! Saknar er redan som tusan! Kram
Malin

2012-09-06 @ 21:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0