Skogens lyx

Snacka om att jag blir bortskämd av mina svärföräldrar!! Vi var och hälsade på dom en snabbis idag för att gratta Börje som har fyllt år i veckan. När vi kom dit var han ut i skogen med hunden och när han kom tillbaka så hade han varit och plockat en massa, massa kantareller till mig. Så vansinnigt snällt. Det var en tredjedels fylld pappkasse. Och det bästa av allt är att jag får ha dessa godingar för mig själv, eftersom Fredrik inte gillar svamp :)
 
För övrigt har dagen bjudit på regn, regn och åter regn. Tanken var också att vi skulle ut och äta ikväll med Annika och Johan men vi fick inte tag i något ställe som hade plats (beror väl bla på att det varit Tjejmilen i stan). Vi får försöka ta middagen i morgon istället. Nu blev det oväntat soffhäng framför filmen på tv4.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0