Sjukt snygg

Känner mig fortfarande sjukt snygg på näsan. Hade faktiskt hoppas på att det redan skulle se lite bättre ut men icke. Jag börjar iallafall bli grymt less på att gå här hemma och känner att jag fullständigt klättrar på väggarna. Idag tänkte jag få iväg lite nya jobbansökningar och så städa en sväng. Lägenheten ser ut som om tredje värlsdkriget har utspelat sig här. Hur svårt ska det liksom vara att plocka undan efter sig på direkten istället för att låta det gå så här varje gång???  Brukar ju alltid säga till mig själv efter jag har städat att "nu ska jag verkligen hålla efter" Jo men tjena. Och jag kan nog lägga skulden på mig, för Fredrik stökar inte alls till ens i närheten av vad jag gör.
Solen skiner ute, kanske ska jag våga på mig en lung promenad, om jag nu inte skrämmer livet av folk ;)
Sa jag förresten att jag är rastlös?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0