Fototajm

Idag har jag bokat tid för att fixa mig ett nytt pass, då mitt gamla inte gäller längre. Jag verkligen avskyr att göra pass och körkort, för jag lyckas oftast se halvkriminell ut på mina bilder. Jag gillar ju att fotas annars men just vi dessa tillfällen blir jag stel och nervös. Givetvis har jag ju lyckats få en hel drös med finnar (är väl snart i den röda perioden kan jag tänka mig), skapligt dålig tajming.
 
Vad händer annars idag då? Ja det ska bli ett lunchpass med crosstraining och så lite jobbsökande.
 
Hur ser er dag ut?
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

skratt...hur ser halvkriminell ut?? På mitt pass ser det ut som om jag har mutasch...suck.

Svar: Du ska snart få ett bildbevis på vad jag menar med halvkriminell ;)
Malin

2012-09-04 @ 23:19:19
URL: http://www.nakit.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0