AW utan paraply

Igår kväll var jag och Maria på after work vilket var himla trevligt. Vi började med ett stopp på MOOD galleria och tog oss ett glas vin. Det var dock knökat med folk så vi fick stå och hänga. Efter ett tag började mina fötter protestera och vi bestämde oss för att gå vidare. Ute stod regnet som spön i backen och inte hade vi med oss paraply heller. Försökte hitta ett bord på Rich men det var lika fullt där, så promenaden ute i regnet fortsatte.
Vi bestämde oss för att gå på Nobis hotell, där varken jag eller Maria varit förr och vi anlände dit som två dränkta katter.  Vilken hit säger jag! De hade en jättevacker lounche som var som en innergård inne i hotellet, vinet var gott och personalen supertrevliga. Hit kommer jag definitivt gå igen. Tack Maria för en kanonkväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0