Regn, träning och hemma-spa

Regnet har verkligen vräkt ner ute idag, så jag kände mig extra snygg när jag gick till träningen i löparbyxa och gummistövlar ;)
 
 
Måste ju erkänna att det är väldigt bekvämt med gummistövlar, och jag blir lite som ett barn när jag har dom på mig....Jag letar de största pölarna som jag går rakt igenom.
 
Körde en timmes crosstraining idag, och det var ett mycket bra pass som Jakob hade satt ihop. Känns lite tråkigt att jag snart inte kommer att kunna gå något mer på hans pass, för han har bara ett lunchpass i veckan.
 
När jag kom hem tände jag en massa ljus och la mig i ett varmt bad, gjorde ansiktsmask, peelade kroppen, satte en hårinpackning. Avslutade med att smörja in mina drakfötter.
 
Ikväll tänkte jag fixa naglarna och måla på något snyggt nagellack, Vill vara lite snygg och piffig till i morgon då jag ska träffa min blivande chef (och eventuellt mina blivande arbetskamrater). Vi ska skriva anställningsavtal och gå igenom en del praktiska saker. Känns riktigt skoj, och pirrigt på samma gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0