Njuter

Vilken helg jag har haft. Det nya jobbet har firats i dagarna två. Jag har uppvaktats med fina blommor, champagne, världens godaste chokladtårta och en mängd meddelanden, sms och telefonsamtal. Tack alla fina för allt ert stöd, det värmer gott i hjärtat kan jag säga ♥
 
Idag har jag ringt Arbetsförmedlingen för att meddela att  jag inte behöver delta på onsdagens möte om jobb-och utvecklingsgarantin och jag har avbokat ett jobbsökarmöte via facket. Känns mäktigt kan jag säga. Bara känslan av att jag är helt ledig just nu. Jag behöver inte sitta och leta nya jobb på nätet, inte tillbringa timmar med att skriva jobbansökningar. Nu ska jag bara njuta för fullt och göra det jag känner för!
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanne A

Bara att du njuter och har det bra. Det är du värd tusen gånger om :) Kramizar i massor min vän :)

Svar: Tack hjärtat :)
Malin

2012-10-22 @ 13:23:28
URL: http://mobiltliv.blogg.se/
Postat av: Jenny Vennberg Pictures

GRATTIS !!! :)

Och tack för dina fina rader till min blogg, det värmer mycket !

Stor kram till dig !

Svar: Tack fina du :) Jag menade varje ord jag skrev! Och tack för paketet som damp ner idag, sååå fint! Stor kram tillbaka
Malin

2012-10-22 @ 22:04:13
URL: http://www.jennyvennberg.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0