Kortspel, kvalitetsmys och hårtoning

Helgen som hittills gått har varit mysig och avslappnad. Det kickade igång med en middag och kortspel hemma hos pappa och Maj-Britt i fredags kväll, och som vanligt blir det sena timmen när vi är igång.
 
I lördags blev det välbehövlig sovmorgon och sedan åkte jag in till stan för att köpa toning till håret och fika med Liv. Tanken var att jag och Liv skulle ses en kort sväng på stan och sedan skulle vi göra lite saker varför sig och sedan skulle hon komma hem till oss på middag på kvällen. Väl på fiket satt vi och pratade och pratade, och när jag tittade på klockan höll jag på att ramla av stolen. Hon var redan 17.30. Så då var det bara att åka hem tillsammans till oss på en gång. Vi åt middag ihop och hade myskväll i soffan.
 
Idag vaknade jag tidigt och har ägnat morgonen att tona håret så jag är fin och fixad till onsdagens intervju.
 
Jag tror inte att jag har skrivit här om den kommande intervjun. Minns ni den intervjun som jag skulle på för ca 1,5 månad sedan. Den blev ju inställd samma dag som jag skulle vara på den och det visde sig att att VDn fått en stroke. Så fruktansvärt! Han kommer tyvär vara borta resten av året så nu blir det marknadschefen som jag ska träffa igen för en andra intervju nu på onsdag. Känns superspännande. Så lite snygg i håret vill jag ju vara!
 
Vad resten av dagen ska erbjuda vet jag inte. Blir nog lite träning, och sedan skulle jag behöva gå igenom min låda med strumpbyxor och rensa ut alla som är slitna och sådana som bara hasar ner. Jag tog nämligen på mig sådana igår när jag åkte in på stan och höll på att få krupp när grenen hamnade i knähöjd så fort jag tog ett par steg. Så för att slippa detta obehag igen bör jag sortera lite.
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0