I väntan på onsdag

Det känns som om jag bara går och väntar på att det ska bli onsdag och intervjudags. Idag har varit en sån dår seg dag när det känns som om jag aldrig riktigt kommer igång. Fick omplanera lite för att lyssna på kroppen. Dagens gymbesök byttes mot en rask promenad ute i det soliga vädret.
 
Jag har även haft ett långt telefonsamtal med Madde, och som vanligt blir jag varm i hjärtat och på ett sjujädrans bra humör när vi hörts av. Som jag saknar jag dig. Ofanltigt mycket! Jag vill kunna spontanumgås, krypa upp i er soffa, drickar stora koppar med kaffe och prata i timmar. När jag ror hem det här med jobbet så lovar jag att boka en resa upp det första jag gör. Skrattar fortfarande åt det vi pratade om.
 
 
Jag har även lyxat till det med att göra fotbad och fila mina fula gamla drakfötter. Nu funderar jag på vilken färg jag ska sätta på naglarna, svåra beslut ;) Och på tal om fötter. Är det någon som har några bra tips på att få fina fötter? Mina verkar vara helt hopplösa. Jag filar till dm, två dagar senare ser de lika hemska ut....Så finns det något bra husknep bland er läsare så tar jag gärna emot det.
 
Nä om jag skulle testa med lite kaffe för att bli lite piggare..Japp så får det bli.
 
Kram
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Inneskor!! Att gå i strumplästen på det hårda golvet inne är döden för hälarna.
Kram

Svar: Tack Eva för tipset! Det har jag aldrig tänkt på själv! Bör det vara "hårda" inneskor eller vad är lämpligt? Stor kram
Malin

2012-10-08 @ 23:13:39
Postat av: Eva

Jag använder tofflor av den typ jag har när jag jobbar, med svikt i sulan. Birckenstock till exempel! Lycka till med tassarna :)

Svar: Perfekt. Det kanske kan vara något att införskaffa då, så jag slipper dessa hemska fossingarna jag har.
Malin

2012-10-09 @ 16:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0