Mellanjacka?

Jag går fortfarande runt i min sommarjacka, men tycker att det börjar bli en aningens kyligt. Däremot är det inte tillräckligt kallt för att kunna börja använda vinterjackan, eftersom jag är rejält varmblodig av mig. Jag skulle behöva någon form av "mellanjacka" som är lite varmare än sommarjackan men inte tokfodrad. Idag ramlade jag över en superfin kappa från Lindex som skulle vara perfekt som en sådan. Och som skulle passa mycket bra till nya jobbet. Älskar att den är lite längre i modellen då jag alltsom oftast går i klänningar. Kragen med päls går även att plocka bort.
Vad tycker ni om denna??
 

Kommentarer
Postat av: Susanne A

Ursnygg kappa! Tror den skulle passa dig mycket bra :)

Svar: Vad kul du tycker det, för den är i min ägo nu :)
Malin

2012-11-06 @ 08:05:32
URL: http://mobiltliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0