Våren är här

Idag strålar solen och det är 12,6 grader i skuggan. Trots att det blåser lite ute så är det helt gudomligt. Fåglarna kvittrar som galna, jag har sett både snödroppar och krokus på min promenad idag. Snacka om att fylla på mina lyckodepåer.

I morgon är det dags att börka träna igen, är supersugen. Idag kliade det i mig att ta mig iväg, men jag vill vila tillräckligt efter förkylningen så jag väntar till morgondagens crosstraining.

Önskar er en trevlig måndag. Hoppas solen lyser även på dig!
Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har Xperia:(. Fler och fler tycker jag ska ha iphone..hmm...skulle va kul ha Runkeeper.

2012-03-13 @ 20:02:55
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0