Strålande torsdag

Intervjun i tisdags gick superbra. De två personerna som intervjuade mig var supertrevliga och väldigt proffsiga och jag kände att jag fick en bra möjlighet att visa vem jag är. En riktigt skön känsla. Jag vågade även ta upp mitt glapp i cv:t, min ätstörningsbehandling. Det gick över förväntan. Jag är ritkigt stolt över mig själv som berättade, och jag vill också ge stort beröm till företaget som verkligen var empatiska.

Nu är det bara att hoppas att det dyker upp någon tjänst som passar mig.

Vilket ljuuuuuuuvligt väder idag. Strålande sol och redan 10 grader i skuggan. Hurra för våren!
Ska in till stan för att besöka frisören, denna gång blir det enbart att toppa mina risiga toppar. Sen blir det lunch med fina Ia, ska bli så trevligt. Känns som om det var hundra år sedan vi sågs.

Ikväll väntas det träning. En kanondag med andra ord.

Kram


Kommentarer
Postat av: frida

Härligt!

2012-03-22 @ 09:34:08
URL: http://fraidi.blogspot.com
Postat av: Susanne

Va roligt att det gick så bra i tisdags :D



Ha en skön dag!

Kramizar

2012-03-22 @ 09:36:54
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0