Mys i soffan

Sitter i soffan med Mandy i knät, hon spinner så det dånar. Ser på Let's Dance och äter lite godis. Riktigt mysig kväll! Newton försöker mest ta sig ner i min godispåse. Är solo ikväll, Fredrik är på aw.

Har varit ute på Barkarby outlet och fyndat lite. Det är ett grymt bra ställe tycker jag. Köpte mig en ny bh, och insåg att jag gått ner flera storlekar sen jag köpte min förra (vilket inte är så länge sedan). Jag ville ha en likadan som jag har nu fast i annan färg Det roliga är att jag inte fattar det själv utan jag plockade in mina vanliga storlekar och en storlek mindre för säkerhets skull. Expediten fick hjälpa mig. Det slutade med att jag fick gå ner från 105 i omfång till 90 och även minska en kup-storlek. Yeeees!!!!

Blev även lite nya träningskläder, bl.a. ett linne från Röhnish. Tänkte att jag ska utsätta mig för en av mina fobier nästa gång jag går på gymet. Att visa överarmarna. Vet att det bara sitter i mitt huvud, så det är bara att ta tjuren vid hornen.

På tal om träning, passet idag var grymt!! Sjukt bra kombinerat med alla övningar och tung musik. Jag har nog aldrig svettats så mycket som jag gjorde idag. Hamnade med två till en en grupp och vi blev ett bra team som verkligen peppade varandra. Jag fick min mördarblick och den är inte att leka med ;)

Hittade min sport-bh när jag kom hem från träningen. Den hängde på handdukstorken, haha. Och jag som vände ut och in på hela garderoben.

Trevlig kväll mina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0