1 juni



Vad konstigt det känns  att skriva första juni. Nu är sommarmånaden här. Tittar jag ut genom fönstret så är det svårt att förstå. Regnet vräker ner och det är verkligen inte varmt. Lägger därför in lite somriga bilder från i helgen när vi var hemma hos svärföräldrarna för att hänga kvar i sommarkänslan.

Nu på förmiddagen vankas det fortsatt jobbsökande och på lunchen blir det den sedvanliga crosstrainingen. I eftermiddag/kväll blir det sedan dags att hoppa in i Skodan för en liten roadtrip över helgen. Det blir dels ett besök i Jönköping hos min fina barndomsvän Susanne. Vi har känt varandra sedan vi var 6 år gamla och hon är min äldsta kompis som jag fortfarande har kontakt med. Det ska verkligen bli superkul. Vi har bestämt oss för att ha en riktig nostalgitripp med att grotta ner oss i gamla foton, brev och mail. Nu får Fredrik hålla i hatten när alla barndomssynder kommer upp på bordet, haha.

Vi ska även hinna med en tur till Borås för att hälsa på några släktingar till mig som står mig väldigt varmt om hjärtat. De är de sista släktingarna kvar på mammas sida, för Britten är min mammas kusin. Varje gång jag har varit hos mormor och morfar så var vi alltid tillsammans med dom. Nu är de riktigt gamla, 84 och 89 år, så jag känner att jag måste ta vara på chansen att träffa dom. De har en väldigt speciell plats i mitt hjärta!

Så med andra ord, det kommer bli en prima helg!

Kommentarer
Postat av: Susanne A

Ja du, åren har verkligen sprungit på och jag är så glad att vi fortfarande har varandra och träffas när tillfälle bjuds. Ses snart :)

2012-06-01 @ 11:10:19
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0