Väskan packad

 
Nu står väskan packad (likaså träningsväskan). Det enda som inte är packat är datorn jag skriver på och katterna. Tänkte jag skulle hinna med ett sista inlägg innan vi åker mot Gotland. På södra delen av ön är det i stort sett noll 3G- täckning (om man har tur är det E), så det blir lite sparsmakat med internet (vilket kan vara riktigt skönt också för den delen). BloggAppen verkar ju strula som vanligt så jag har ingen tilltro att det blir så många inlägg under vår vistelse...fast hoppas kan man ju alltid.
 
Färjan går kl 23.30 och vi lär väl vara i stugan vid 3.30-4-snåret i morgon bitti...ja morgon och morgon..hmm... Ska bli oerhört spännande att se hur det går för Newton att resa så länge (blir minst sagt rekord för hans del). Vi ska ju sitta i djurkupén på båten, eller som vi brukar kalla det - Noaks Ark. Brukar vara en hiskelig blandning av stora hundar, små hundar, mellanstora hundar, katter, marsvin mm. Och börjar ett djur skälla eller pipa så brukar det starta igång resten av skaran. Håller tummarna för en lugn överfärd!
 
Nu väntar det några sköna veckor med sol och bad - för jag HAR beställt fint väder, bokläsande, tränande, rosédrickande och sällskapande. Lovely!!
 
Önskar er en fortsatt fin sommar!
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0