Me and My Love firar 3 år



Idag är det 3 år sedan jag och Fredrik träffades! 3 år!! Hur är det möjligt att det kan vara så länge sedan??
Jag är så vansinnigt glad att jag fick köpa köksbordet av Maria A. För hade jag inte köpt det bordet hade jag aldrig behövt få hjälp av Elli att bära ner mitt gamla bord till förådet. Och hade jag inte fått hjälp med bordet så hade det inte slutat med att jag och Elli drack lite vin. Och hade inte Elli övertalat mig att vi skulle ansluta till hennes kille Matte  och hans vänner på Bishops. Och hade jag aldrig varit hemma hos Annika och Johan några dagar tidigare så hade jag aldrig fastnat i diskussionen om filmen Transibirian.  Tänk vad många små händelser kan bidra till något så här stort, för hade inte allt detta hänt hade jag aldrig suttit här nere Stockholm idag. Så tack Maria A, Elli, Matte, Annika och Johan för att ni gjorde detta möjligt!

Tack älskling för att du kom in i mitt liv. Du är det finaste som hänt mig.
Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Fredrik Larsson

Tack för att du finns i mitt liv! Du är det finaste jag vet, mitt allt och jag älskar dig över allt annat!

2012-01-30 @ 20:18:40
Postat av: Annika

Tänk att en så dålig film kan leda till något så underbart. ;)

Kram och grattis till er båda!

2012-01-31 @ 22:53:11
Postat av: Susanne A

sitter här och bara ler stort Det är såååå underbart

2012-02-01 @ 11:59:59
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Malin svarar

Tack älskling! Jag kan bara instämma och säga detsamma.



Ja du Annika, var ju tur man fick användning av den usla filmen. Man ska helt inte enkelt underskatta dåliga filmer ;)



Susanne, du är gullig du :)

2012-02-02 @ 16:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0