Bravaddags igen

Jag sa häromdagen till en kompis att det var länge sedan det hände en bravad. Jag skulle tydligen inte ens ha tänkt tanken för ikväll var det dags. Återigen i Kista Galleria. Är gallerian förbannad eller vad är det frågan om??

Jag och Fredrik åt i foodcourten och när vi var klara skulle jag gå med brickan till brickstället. Jag hatar att gå med brickan, för jag är livrädd att jag ska tappa den. Varje gång är jag tokfokuserad. Vad som hände ikväll vet jag inte, men det var som om jag tappade gripfunktionen i handen en millisekunder. Det var allt som behövdes.
Med ett galet brak föll brickan i golvet. Glas och porslin i tusen bitar över golvet och halva jag indränkt i soyan som var kvar efter att jag ätit sushi. Kul, verkligen jättekul. Väldigt diskret i fredagsruschen. Om jag skämdes!! Ja, jag ville att det skulle öppnas en lucka i golvet så jag kunde försvinna.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag älskar att läsa om dina bravader men jag förstår att det inte är roligt för dig:).



Kramar om.

2012-01-20 @ 21:07:19
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Susanne A

Det är min fasa att råka ut för samma sak när jag äter eller fikar ute. Jag vet att en dag kommer det att hända.....

2012-01-21 @ 16:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0