Glasögonfunderingar

Jag är ju i akut behov av att köpa nya glasögon eftersom jag har helt fel styrka på dom som jag har. I helgen var jag förbi på LensWays försäljningställe på Stinsen. Jag prövade och prövade. Och prövade lite till. Inte lätt det här. Till slut hittade jag tre olika modeller som jag tyckte om. Nu återstår ju bara att försöka välja. Tyvärr kan man inte låna hem provglasögon från dom (däremot har man tydligen 3 månaders öpper köp om man ångrar sitt val). Fredrik försökte fota mig med mobilen men ena bilden blev en aningens knasig.

Glasögon nummer 1 - Henri Lloyd





Den här bilden blev väldigt konstig. Som Fredrik sa, de ser mycket snyggare på i verkligheten än på bilden. Kände väl detsamma när jag såg mig i spegeln jämfört med denna bild.


Glasögon nummer 2 - Rehn








Glasögon nummer 3 - B.Lang







Vad tycker ni??

Kommentarer
Postat av: Annika

Å vad svårt med dessa glasögon!

Jobbigt när man är fröken Beslutsångest. :)

Jag tycker nr 1 passar din ansiktsform, men färgen är för mörk.

Prova kanske den ljusare varianten. Tycker du passar bra i lite brunare färger, ev sköldpaddsmöntrade om de inte är för röriga.

2012-02-16 @ 19:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0