Fredagen den 17 februari 2012

Sitter i soffan totalt slut efter ett grymt träningspass på lunchen. Körde mitt obligatoriska fredagspass crosstraining. Anledningen till att det var så hemskt idag var att jag körde en timmes crosstraining igår kväll. Då drog jag med mig Fredrik som fick testa passet för första gången. Så himla kul när man tränar ihop tycker jag. Idag blev det ett riktigt mördarpass, hur mycket övningar som helst som belastade axlarna (min absolut svagaste del på kroppen) och igår körde vi också mycket axlar. Jag orkade knappt schamponera in håret i duschen efter träningen. Nu däremot känner jag mig mycket stolt över min prestation.

Vilka vårkänslor jag har idag. Himlen är klarblå, solen strålar och det droppar från taken när snön töar. Till det kan läggas den ljuvliga bukett med tulpanen som lyser upp hemma hos oss. Det bara spritter i kroppen.



Nu blir det lite mer jobbsök för min del innan det är dags att ta helg. När Fredrik kommer hem från jobbet blir det en tur för att kolla glasögon, samt att leta present till min kompis Karin. I morgon ska jag nämligen hem till Gurkstaden (Västerås) på kombinerad inflyttnings-och födelsedagsfest. Ska bli såååå kul!

Vad gör ni en dag som denna?

Stor kram och ha en härlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Annika

Bra jobbat Malin, kör hårt!

2012-02-19 @ 21:26:23
Postat av: Ida

Fantastiskt vilken fin bukett. Jag älskar tulpaner!!!

2012-02-21 @ 07:34:31
URL: http://mittaktivaliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0