Ännu mer glasögon

Var in på SmartEyes när jag ändå var in till stan. Prövade mig igenom hela deras sortiment, tror jag var där i 1,5 timme. Hittade några ganska fina bågar men även här kunde man inte låna hem några glasögon. De hade däremot en webbkamera så jag kunde fota mig med de glasögon jag velade mellan och sedan maila bilderna till mig själv. Smart lösning. Enda problemet är ju att jag är ganska kort och webbkameran satt högt upp. Så perspektivet på bilderna blev ju helt fel, så är lite svårt att bedöma när man ser på bilderna. Lägger upp dom här ändå så får ni en aning iallafall.









Bild 1 och 2 är samma både men i olka färger.

Jag prövade ju fler än dessa men fotade bara de här fyra.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hmm, lite svårt att se färg och vinkel när kameran satt så konstigt.

Ingen av modellerna kändes klockren på dig. Men nr 3 ser ut att ha en schysst form och passa ditt ansikte bäst av dessa. Men hellre en ljusare färg. :)

2012-02-16 @ 19:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0