En helgrapport

I fredags var jag en sväng på stan och gjorde några ärenden. Det är inte ofta man möts av stora snövallar mitt inne i stan, så himla mysigt.
 
 
Lördagen bjöd på en lång, och välbehövlig sovmorgon. Fredrik hade varit på julfest men det var tydligen jag som fick huvudvärken. Inte riktigt rättvist tycker jag. Halva dagen gick jag som i koma, men till slut släppte det. På eftermiddagen blev det bowling och lite middag på O´learys. Försökte mig sedan på att se hockey, men somnade ifrån gång på gång. Så strax efter klockan 21 var jag i säng, på en lördag. Tydligen välbehövligt,
 
Idag har vi varit till Västerås för att vara med när lilla Signe skulle döpas. Dopet var supermysigt, och jag är så glad att jag fick möjligheten att vara med på denna dag. Det enda jag hade missberäknat var mitt val av frisyr. Jag glömde nämligen av att kolla termometern, och hade inte insett att det var 15 minus ute. Valde att ha håret i en stor knut, vilket resulterade att jag inte kunde ha mössa på mig. Vill man vara fin så får man lida pin ;)
 

Kommentarer
Postat av: Susanne A

Vackra vinterbilder!

Svar: Tack hjärtat!
Malin

2012-12-11 @ 14:44:04
URL: http://mobiltliv.blogg.se
Postat av: Marie

Helt fantastiska vinterbilder!! Makalösa!

Svar: Tack fina du! Suger åt mig av berömmet. Alla bilder är helt oredigerade så det gör mig extra glad :)
Malin

2012-12-15 @ 00:07:50
URL: http://www.mariegranelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0