Spännande start på veckan

Vaknade upp till ett grått och murrigt Stockholm. Känns verkligen höstigt ute nu, och jag är då inte mentalt redo för det!
Jag hade tänkt mig ett besök på gymet idag på förmiddagen men jag har fått tänka om. Jag har småkänningar i halsen och vågar inte chansa, för det är det inte värt. I stället tänker jag lägga mig i ett långt varmt bad, göra ansiktsmask och hårinpackning och ladda en massa energi.
 
I eftermiddag ska jag på en andra intervju på ett av de företag som jag var på intervju hos i förra veckan.Det känns verkligen superkul att ha gått vidare i processen, så vid kl 15 kan ni ju gärna skicka mig en extra tanke.
 
Nope, dags för ett mellis innan jag ska mysa i badet.
 
Kram mina fina!
 

Kommentarer
Postat av: frida

Låter som ett bra sätt att samla energi. Jag ska hålla tummarna för dig!!

Svar: Tack fina du! Tyvärr blev intervjun flyttad på dom hon som ska hålla i den är sjuk....
Malin

2012-08-27 @ 10:50:18
URL: http://fraidi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0