På topp

Är på sjukt bra humör idag. Jag har varit grymt effektiv också. På förmiddagen hann jag med att tvätta fönstren på den sidan av huset där de har gjort fasadtvätt, så nu kan man äntligen se ut genom klara fina fönster.
 
På lunchen körde jag crosstraining (faktiskt mitt första CT-pass sedan semestern eftersom alla mina intervjuer krockade med vartenda av dessa pass). Det var min favoritinstruktör Ulrika, och då kan jag ju inte bli på annat än supergott humör. Det var ett rejält hårt pass, så jag fullständigt badade i svett. Är sjult stolt över mig själv, nu när jag verkligen ser vilka framsteg jag gör med träningen. Måste snart uppgradera med lite nya träningskläder för vissa saker börjar bli för stora, eller urtvättade.
 
Har även suttit i ett långt telefonsamtal med Liv som äntligen är tillbaka i stan. Ska träffas på söndag och det ska bli så himla skoj!! Mycket att surra och uppdatera varandra om.
Helgen helgen kommer bli toppen. Ska på middag och kortspel hos pappa och Maj-Britt ikväll. Under morgondagen får jag finbesök av brorsan och Minna, ska bli sååå skoj! Och så söndagen har jag dejten med Liv.
 
En mysig helg som närmar sig med stormsteg.
 
Trevlig helg mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0