Lördagkväll

Sitter nu äntligen i soffan och softar lite. Vilken perfekt dag vi har haft. Brorsan och Minna kom och hälsade på. Vi åt lunch i Kista galleria, var på bio och såg Ice Age4 och så avslutade vid fika hemma hos oss. Lyckades med att göra en himmelskt god äppelpaj. Som Minna sa " jag gillar inte ens äppelpaj men det här är en 10-poängare". Det tar jag som ett bra betyg :)

Efter de åkte så for vi till Ica Maxi och storhandlade. Kanske inte världens roligaste sysselsättning en lördagkväll, men ack så nödvändigt.

Nu har jag tänt upp lite ljus här hemma, det är väl den fördelen man kan glädja sig åt nu när det går mot mörkare tider.
Ljuslyktorna köpte jag igår och jag är mycket nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0