Förkylning på G??

Både igår och idag har jag inte känt mig riktigt på topp, känns som om jag har någon förkylning som lurar i kroppen. Ett tecken på det är väl den (enorma) böld jag fått på hakan, så där lagomt rolig till morgondagens intervju. Jag ställde faktiskt in lunchens crosstrainingspass även om det satt långt inne. Vågar inte chansa, det känns som om morgondagens möte är för viktigt för att ta den risken.
 
Istället har jag suttit och gått igenom närmare tusen bilder från vår Gotlandssemester. Försökt välja ut det bästa och sedan redigera och göra collage. My good vilken tid det har tagit!!!  Inser att det blir ganska mycket bilder, trots att jag har kapat rejält, så troligen gör jag flera inlägg.
 
Nu ska jag sätta på vattenkokaren och göra mig en kopp med honungsvatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0