En tur till Åland

Båtresan till Åland blev verkligen perfekt. Vädret klarnade upp efter en rejäl regnskur när vi skulle ta oss till båten. Luften var varm, vi kunde utan problem vara i kortärmat ute på däck. Solnedgången var magisk och havet alldeles spegelblankt.

Vi åt och drack jättegott. Vi hade bokat oss på middagsbuffén på kvällen och maten var över förväntan. Som extra bonus var ju dessertbordet som en dröm! Det fanns till och med en mjukglassmaskin så gissa om jag var nöjd! Lyckades, trots det enorma utbudet, äta mig normalt mätt!!

Hoppas jag snart igen får möjlighet att åka med Birka Paradise och då vill jag passa på att gå på deras Spa-avdelningen.

Tusen tack alla fina för denna resa!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0