Skräck

Ikväll ska jag inte göra något som jag gjort på 18 år, jag ska gå och se en skräckfilm på bio. Det började att Fredrik och Martin frågade om jag ville hänga med på bio idag, vilket jag svarade ja på. Bra sa Fredrik, då har Martin köpt biljetter. Då kom jag på att jag inte ens hade frågat vad de var för film jag ska gå på. Fredrik var lite kryptisk och sa att det var en thriller, men jag insåg att det var något lurt. Jag ska alltså gå på The woman in black, vilket är en rejäls skräckis.

Hur detta ska gå förstår jag inte, jag som är så vansinnigt lättskrämd och som helst gömmer mig bakom kuddar eller lämnar rummet när det blir lite spännande. Om deras behållning av kvällen blir själva filmen, eller om det är jag som ser filmen, det är frågan. Jag tror nog på det senaste alternativet ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Å..älskar skräckisar:). Tack för tipset:).

2012-04-27 @ 16:04:27
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Sus

Boooohhaaaaa

2012-04-27 @ 17:03:21
Postat av: Susanne A

Hur var filmen?

2012-05-01 @ 06:32:36
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0