Knockout



Idag lyckades jag med konsstycket att ge mig själv en riktig högerkrok. Satt och berättade för pappa och Maj-Britt om den där dåren i bilen i lördags som körde mot mig i färdriktningen. Jag använde mig av ganska yviga gester, kanske lite väl yviga ;) Helt plötsligt ger jag mig själv en redig smäll precis i kanten på benet vid ögat, och det gjorde nåt så jävulskt ont så jag kom helt av mig i mitt berättande. Nu hoppas jag att jag slipper blåögat. Blir ju en aningens pinsamt att förklara hur jag fått det.... Nä men jag slog mig själv....Eeeehhhh helt normalt!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Har alltid vetat att du har en sadistisk sida, men man brukar inte slå sig själv ;)

2012-04-02 @ 22:25:08
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Malin svarar

Susanne; jasså, det säger du? Nä känns ju lite onödigt att puckla på sig själv ;)

2012-04-03 @ 14:04:39
Postat av: Linda

Gapskratt:). Du är inte ensam om det, jag gör det ofta. När jag blir uppspelt och vill berätta/teckna något då ger jag mig själv en smocka då och då. Mkt vanligt hos mig;).

2012-04-04 @ 23:08:46
URL: http://www.nakit.webblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0