Hår

Idag var jag och köpte min födelsedagspresent. Det blev löshår från Rapunzel, med clip on så det ska vara lätt att sätta i och ta ur. Jag älskar ju att göra frisyrer och då är det roligt att ibland kunna få både tjockare och längre hår.

Det går att beställa från dom på nätet men jag valde att gå förbi deras butik här i Stockholm. Jag fick hjälp med att välja nyans.

De berättade att man oftast behöver klippa till löshåret så det smälter ihop med sitt egna bättre. Jag testaed att sätta i dom hemma nu och det kommer att behövas göra för mig. Ni får hålla till godo med några skabbiga mobilbilder så länge.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Visst är det läckert med hårförlängningar. Hade ju själv det för lite mer än ett år sen. Du är jättefin i det :)

2012-04-19 @ 20:29:25
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Malin svarar

Tack snälla!

2012-04-19 @ 22:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0