Dagens planer

Solen skiner och det är ganska varmt ute. Fåglarna kvittrar och jag är på ett himla gott humör. Foten känns betydligt bättre, så idag blir sista vilodagen. Imorn testar jag att träna. Som jag längtar!

Dagen ser ut att bli prima. Nu är jag på väg till Värtahamnen för att lunchdejta Fredrik. Mys i vardagen!

Sedan ska jag iväg och kika på något som jag spanat in väldans länge. Funderar på att köpa det för födelsedagspengarna jag fick tidigare. Den som lever få se.

Sedan blir det tårtbak på agendan. Ska överraska pappa ikväll tänkte. Ska testa att göra Nutella semifreddotårta efter tips från Madde. Blir spännande.

Hoppas ni också har en fin dag.

Kram mina hjärtan ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0