Ändrade planer

Hade storstilade planer om vad jag skulle göra idag. Dels skulle jag äntligen köra crosstraining igen men foten spökar fortfarande så jag vågar inte chansa. Äter inflammationshämnande medicin och hoppas på underverk nu. Utan träning blir mitt humör allt annat än roligt. Jag har gått omkring här idag och varit sur och less på det mesta, och dödligt uttråkad. Klättrar liksom på väggarna - räknas det som träning?

Jag vet inte om det är fler som blir som jag, men får liksom inte tummen ur med någonting när jag är så här. Går bara omkring och grubblar. Och vad är det med våren?? Förbannat kallt, hade ju tänkt plocka fram möblerna och lägga ut trätrallen på balkongen så jag kan dricka kaffe ute i solskenet. Istället är det kallt som satan. Vill kunna använda mina fina nyinskaffade vår/sommarskor, men istället  fick jag nöja mig med att försöka gå in dom här hemma.  

Och vad tusan äter vi till middag idag? Inget planerat, och noll inspiration.

Helgen som var var helt magiskt härlig, med Madde och Jani på besök. Hur helgen avlöpte och en massa bilder därifrån får bli ett annat inlägg. Kan bara säga att det blev våldsamt tomt när de åkte.

Nä ska väl öpnna dörren till kyl och frys för 30:e gången och hoppas att det helt plötsligt har hoppat in något spännande som vi kan förtära.

Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag blir likadan när jag tvingas att vara still. Jag får inget gjort och jag klättrar på väggarna. Hoppas att du hittade något ätbart i kylen till er

2012-04-17 @ 20:35:15
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Malin svarar

Det blev en matlåda från frysen ;)

2012-04-19 @ 22:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0