Väskan packad

Den är nästan färdigpackad, bara det där lilla sista. Hatar verkligen det där sista, som ska plockas ner samma morgon som jag ska åka. Stor "glöm" risk. Jag får se vad som inte kommer med denna gång ;)

Ska bli helt underbart att åka upp och hälsa på mina fina underbara vänner i norr som jag saknar så att hjärtat blöder. Agendan är redan full, många som jag vill hinna med. Inser däremot att jag inte kan stressa ihjäl mig för att hinna träffa alla en och en. Trots att det är roliga saker som jag ska göra så är jag väldigt stresskänslig och måste lyssna på kroppen. Så nu har jag som förslag att samla flera på samma gång för en lunch eller fika. Jag har lärt mig något på Luna, att ta hand om mig själv. Det kanske låter banalt för andra, men för mig är det ett stort steg.

Nu ska jag göra lite småfix innan det är dags att slänga mig i sängen. I morgon ringer klockan tidigt.
Luleå, håll i hatten för nu kommer jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0