Helgens röj

I helgen hjälpte jag till med att rensa, bära, köra saker till återvinning och röja i trädgård. Fick möjlighetern att köra lite röjsåg för första gången i mitt liv. Galet roligt var det. Tror det är min strukturerade sida som får sig en kick. Man röjer bit för bit och snabbt syns det tydliga resultat. Sånt gillar jag! Återigen får jag en kraftig längtan efter en egen trädgård och hus. Älskar att vara utomhus och pyssla på och det är ju lite mer omständigt i en lägenhet. Och jag tror att både grannnar och fastighetsbolag skulle bli en aningens misstänksamma och oroade om jag tog mig en liten sväng med röjsågen här utanför;)

Fredrik förevigade mig med kameran, så här kommer lite bevis:  








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0