Försvunnen katt

Idag tog jag mig iväg och tränade på Sats, så nöjd med mig själv. När jag kom hem kom inte Mandy och mötte mig som vanligt. Jag gick runt i lägenheten och kollade vart hon kunde tänkas ligga och sova någonstans, men jag hittade henne ingenstans. Misstänkte att hon ev låg under vår gästsäng bland allt bråte som vi har "gömt" under den. Tänkte inte mer på det utan tänkte att hon kommer väl fram när hon vill.

När jag senare står i köket och lagar lunch hör jag ett prasslande från hallen och går dit och kikar. Då märker jag att Mandy har krypit in i den gigantiska påsen från Åhlens som jag har min nyinköpta vinterjacka i. Där ligger hon nerbäddad i jackan och snarkar. Sötare får man ju leta efter. I skrivande stund ligger hon kvar och trynar, trots att jag var tvungen att öppna påsen lite mer för att kunna fota henne. Även Mandy är tydligen redo för kyligare väder.








Kommentarer
Postat av: Susanne A

Ha ha haa..... Sötaste Mandy :)

2011-10-16 @ 21:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0