Med rumpan bar

I helgen gjorde jag det som är min värsta mardröm. Jag gick genom lördagsrusningen i Kista galleria med baken i vädret. Efter ett toalettbesök måste jag ha missat att min prickiga klänning fastnat uppe i strumpbyxorna. Jag som normalt sett nästan tvångsmässigt kollar klänningen och kjolen måste helt brustit i kontrollen. Jag gick in och ut i flera affärer i en fullsmockad galleria. Dagen till ära hade jag vita trosor på också för att göra det ännu mer diskret ;)

Efter 30 mintuer, kommer en vänlig kvinna fram till mig och säger till att den sitter fast. Jag kan ju säga att denna kvinna är en riktig hjälte. Frågan jag ställer mig är ju hur det kan gå 30 minuter innan någon vågar komma fram och säga till. Eller så gillade alla den lördagsunderhållning jag bjöd på.

Som sagt, grymt pinsamt. Blir röd i ansiktet bara jag tänker på det. Rumpchock i Kista!


Kommentarer
Postat av: Linda

Gud...vad pinsamt. Att det dröjde 30 minuter innan nån tog mod till sig. Hoppas du vågar dig dit igen snart:).



Sv: Tack. ja, jag gjorde den själv. 2 tips: www.designadinblogg.se och en testblogg. Du startar en till blogg där du kan öva dig fram innan du för över alla koder till din blogg. Man blir så förbaskat stolt över sig själv när man lyckas:). Lycka till. Kram.

2011-11-21 @ 22:24:31
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Linda

Gud...vad pinsamt. Att det dröjde 30 minuter innan nån tog mod till sig. Hoppas du vågar dig dit igen snart:).



Sv: Tack. ja, jag gjorde den själv. 2 tips: www.designadinblogg.se och en testblogg. Du startar en till blogg där du kan öva dig fram innan du för över alla koder till din blogg. Man blir så förbaskat stolt över sig själv när man lyckas:). Lycka till. Kram.

2011-11-21 @ 22:25:13
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0