Farmor är i himlen nu

Natten mellan lördag och söndag den 29-30 oktober somnade min farmor in. Hon blev hela 90 år gammal, en riktig ärofylld ålder. Jag letade lite gamla bilder på henne, men det var inte lätt att fånga henne på bild. Så fort min kamera kom fram försvann hon som ett skott ;). Hittade två bilder som är tagna för ganska många år sedan som jag bara älskar. De är däremot i pappersformat och jag har fortfarande inte skaffat mig en fotoscanner, suck. Nu har jag försökt fota av bilderna med kameran men det blev ganska suddigt, men vill ha med dom ändå.

Vila i frid kära farmor ♥




Kommentarer
Postat av: Susanne A

Jag beklagar sorgen. Verkligen fina och härliga bilder. Kramizar i massor

2011-11-01 @ 17:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0