Att välja glädje

Igår hände något mycket märkligt som fick mig att få lite gåshud. När jag kom in i vårt gästrum där vår stora bokhylla står, så märker jag att en bok hade ramlat ut ur hyllan och landat på golvet. Hur detta är möjligt förstår jag inte, för bokhyllan är verkligen rejält fullpckad, så det är inte lätt att ta ur böcker ur den. Antingen är det Mandy som på något sätt har fått ner just en bok eller så är det någon där uppe som vill säga mig något.

För när jag vänder upp boken som ligger på golvet så är det Kay Pollaks bok "Att välja glädje". Är inte detta kusligt så säg??

Kommentarer
Postat av: Malin

Grymt bra bok som man nog behöver läsa då och då för att liksom hitta tillbaka till hur man vill leva :) Kram!

2011-11-01 @ 20:23:39
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/
Postat av: Linda

Någon speciell som vill säga dig något:).



Nyfiken på den boken...jag behöver hitta lite glädje mellan studierna.

2011-11-01 @ 22:50:17
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0