Nytt i garderoben

Förvisso har jag ganska mycket i min garderob, men tyvärr är det inte riktigt så bra som det verkar. Det är mycket som hänger där som jag för närvarande inte kommer i. Det är grymt frustrerande, men jag hoppas att jag kommer i dom så småningom. Därför var jag i behov av att uppdatera lite och hittade följande två.



Blus från Kappahl. Det tog lite emot att köpa denna då jag hittade den på deras avdelning för stora, XLNT. Blev ju inte direkt glad över att jag kan handla kläder därifrån men den passade perfekt. Kul med lite färg också. Jag har klippt bort etiketten i ryggen så jag slipper skylta med vart den kommer ifrån ;)




Salt hittade jag denna mysiga klänning, från mitt favoritmärke Rut mfl.
Priset var ett riktigt fynd, att den är prickig gör det hela ännu bättre.

Nu är jag redo för våren med lite färg!

Kommentarer
Postat av: Madde

Gud så snygga!!! :)

2011-04-01 @ 23:08:40
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0