Ny vecka





Jag börjar denna vecka med två egobilder på mig själv!

Helgen har varit helt underbar! I lördags vaknade vi av oss själva riktigt tidigt, gud vad skönt det är att vakna utvilad. Det kan ha att göra med att vi gick och la oss ganska tidigt på fredagskvällen. Ja, som vanligt orkade vi inte se slutet på Lets Dance, det börjar tydligen bli en vana!

På tal om Lets Dance, vad imponerad jag blev av Jessica Andersson. Snacka om utveckling hon har gjort. Vid starten av programserien var hon ju helt utan självförtroende, i fredags dansade hon ju helt enormt bra. Bollywood-dansen var ju klockren! Jag blev riktigt sugen på att testa denna typ av dans. Jag kanske skulle kolla upp om det finns några sådana kurser att gå. Måste ju vara en bra träningsform.



Lördag dag ägnades åt förberedelser inför kvällens flyttfixarfest.
Kvällen blev verkligen hur lyckad som helst, jag tror det får bli ett eget inlägg om det längre fram.

Även söndag morgon vaknade vi tidigt, och jag var riktigt pigga. Solen strålade ute, så vi bestämde oss för att ta oss en promenad i det våriga vädret. Tyvärr blev det inte riktigt som vi hade tänkt oss, för det var så satans halt ute att det inte gick att gå. Nu när det töar så mycket så blir det ju en tunna hinna av vatten ovanpå isen, så vi kände oss som Bambi.



Vi gav upp. Det blev en tur till Barkarby istället. Jag kikade på Stadium outlet, jag är behov av ett par nya träningsbyxor så jag ville reka lite. Efter det blev det Ikea. Vi skulle köpa stora värmeljus men kom även hem med ett tårtdekorationsset.



Jag fyller ju år snart och jag ville kunna dekorera min tårta snyggt! Vi hittade även (äntligen) en klädstång till vår garderob. Vi ska göra om en av garderoberna som nu enbart har hyllplan till att kunna hänga kläder. Just nu är det total kaos i de garderober vi har. Det kommer bli dagens projekt!

Kanske dags att sätta igång. Kaffet är intaget och jag känner mig riktigt pigg!

Kram


Kommentarer
Postat av: Madde

Gud vilka fina bilder på dig:)

Kul att ni hade en trevlig kväll i lördags! Jag håller med dig om Bollywood-dansen, det såg skitkul ut :) Hade också velat gå på något sådant, men här uppe finns det nog inget!

2011-03-08 @ 09:07:35
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: Malin svarar

Tack Madde, vad gullig du är!

Jo visst såg det häftigt ut, men jag tror nog du har rätt.... Blir nog svårt att hitta där uppe. Här i Stockholm hittade jag en kurs däremot.... Får se om jag vågar!!

2011-03-08 @ 09:16:34
Postat av: Linda

Fina bilder på dig. Fler såna ego bilder vill jag se:).

2011-03-09 @ 14:43:47
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0