Lördag 110319

Eftersom jag äter enligt matplanen jag fick på mötet i måndags så blir det inga långa sovmornar på helgerna. Klockan ringer samma tid som mitt i veckan, klockan 6.30. Jag är riktigt stolt över mig själv, för jag har faktiskt tagit mig upp alla dagar. Jag har även lyckats äta helt efter den planerade tidsramen.

Dagen bjöd på strålande solsken. Tänk vad solen och våren gör gott för humöret. Vi tog oss en promenad för att njuta av finvädret. Det blev även en kaffepaus på Waynes.



Finaste Fredrik





Himlen så där krispigt blå.




Solen värmer gott vi husväggen.



Premiär för säsongen för solglasögonen. Vårtecken!


Efter promenaden tog vi en tur ut till Plantagen på Barkarby. Så härligt att kika på alla vackra blommor. Blev som vanligt sugen på att ha hus så jag kunde ha rabatter att påta med. Vi får försöka få till balkongen så mysig som möjligt istället.

När vi kom hem lagades det god lördagsmiddag som bestod av pepparbiff, potatisgratäng och rivna morötter.
Kvällens avslutades med några omgångar av Monopol och poker.

En supermysig lördag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0