Kvällshandling

Ikväll åkte vi till affären för att handla inför helgens flyttfixarfest. Vi ska bjuda våra vänner som hjälpte oss i samband med min flytt ner. Det ska verkligen bli himla trevligt. Jag har suttit idag och letat efter lite inspiration på vad som ska bjudas på för smått och gott. Att ha vänner på middag är verkligen något jag älskar. Jag tycker det är så roligt att planera vad man ska bjuda på och alla förberedelser runt omkring. Sen är det ju så mysigt när man sitter alllihopa och äter gott och surrar en massa.

Är helt slut i benen nu efter dagens spinning. Det känns att det var länge sedan jag tränade. Får se hur det känns när jag vaknar i morgon ;)

Nä nu ska jag kika lite på tv innan jag slocknar för kvällen!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0