Fredag 4 mars

Vaknade med träningsvärken från helvetet i morse. I och för sig var det ganska väntat efter spinning och core igår. Även om det gör himla ont så är det en skön känsla.

Idag har jag pysslat på lite hemma, bland annat oljat in vårt ekbord och träbänkarna i köket. Fredrik jobbade hemifrån idag så då tog vi en gemensam lunch på Kista galleria. Jag älskar verkligen foodcourten som finns där. Idag blev det italiens pasta med pesto och lufttorkad skinka. Mumma!

Vi har även hunnit med att fynda på Blocket. Vi har ju bara fyra köksstolar trots att köksbordet är betydligt större, så vi har varit på jakt efter fler. Idag hittade vi fyra till som en tjej sålde på Blocket.



Åh vad nöja vi är! Och nu ryms alla gäster i morgon utan att en del måste sitta på pallar.

Jag har även bakad själva botten till morgondagens dessert. Den ska gärna stå till sig i kylen, så jag tyckte det var lika bra att göra den redan idag.

Nu slappar jag i soffan framför Lets Dance.

Ha en trevlig kväll allihopa!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0