Allt är slut



Nu är jag i kraftigt behov av att göra lite skönhetsinköp. Jag har försökt snåla in i det sista men nu är det nog ingen återvändo. Det mesta har tagit slut nu. Hårstyligen, ansiktscremen, rengöringen, foundation och primern för att bara nämna några. Det är så sjukt att allt tar slut ungefär samtidigt för det är ju inga billiga saker att anskaffa. Att de sedan räcker i evigheter hjälper just inte i själva inköpsprocessen.

En del kanske funderar över varför jag vill ha märkessaker nu när jag är arbetslös, men jag har räknat på att de faktiskt bli billigare i längden med tanke på hur dryga de är. Ta exemplet Cocky. Tror min senaste tub har räckt i 1,5 år!! Förr när jag körde på mousse på H&M köpte jag ju en flaska varannan månad.

Jag har hittat en sida i England som har väldigt bra priser på just dessa märken. Jag har flera vänner som också beställt därifrån och det har gått hur bra som helst. Enda nackdelen är väl att jag vill göra en ganska stor beställning när jag väl ska skicka efter, bättre att bara behöva ta frakten vid ett tillfälle. Snabbräknade vad det skulle gå på och jag köpte allt som står på min lista...ojoj....

Får klura hur jag ska lösa det här. Mitt hår är totalt galet nu när jag inte har några produkter, så ett inköp måste ske snarast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0