Duracell



Idag har jag varit galet energisk, vet inte när jag senast hade så mycket ork och energi. Jag börjar nästa undra om det var doping i min frukost ;)

Jag har sysselsatt mig med följande:

1. Pustat ALLA fönster i lägenheten.

2.  Läst en massa blogginlägg som jag inte hunnit och orkat med i veckan.

3. Jag och Fredrik var en sväng till Barkarby Outlet.

4. Handlat på Ica Maxi

5. Äntligen sytt upp gardinerna i vardagsrummet som har varit uppfållade med säkerhetsnålar i två års tid. Sååå nöjd.

6. I glädjeruset över att gardinerna var sydda så tog jag mig an ett par byxor som jag hade påbörjat att försöka fålla upp. Jag började för någon vecka sedan men eftersom det var sånt där tunt och silkigt tyg så gav jag upp. Idag gick det då bättre och nu är de klara.

7. Dammsugit lägenheten

Utöver det har jag hållit mig helt till mina mattider och ätit alla mina sex mål.
Jag ger mig själv en guldstjärna!

Nu blir det litemys i soffan och sedan är det nog dags att knoppa in. I morgon är det klämdag för de flesta men jag har behandlig som vanligt.

Säger tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Heja Malin! Vilken energikick! Kan du smitta av dig lite? Kramiz

2011-06-03 @ 04:39:41
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Malin svarar

Absolut, jag skickar över lite smittsamma baciller till dig ;)

2011-06-03 @ 08:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0