Dagens utmaning

God morgon

Vaknade upp till ett strålande väder. Soligt, krispig blå himmel och för första gången på evigheter verkar det inte blåsa så mycket. Jag försöker peppa mig till att göra dagens utmaning, nämligen att gå i klänning utan att ha caprileggings på mig. Jag har alltid leggings på mig, vilket jag tror är en del av min ätstörning. Jag vill inte riktigt visa mina ben och tycker att jag ser smalare ut i dom.

Nu har jag satt på mig en klänning, och under har jag ett par tunna cykelbyxor/mamelucker för att inte få de sedvanliga skavsåren mellan låren. Ska jag våga eller hinner jag fega ur innan det är dags att åka iväg till SCÄ?

Idag står det bildterapi på schemat, blir spännande att se vad dagens tema blir. Efter det ska jag se om min "vackra" sittkudde har kommit in, i så fall blir det att fredagsshoppa lite.

Kram mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0