1 juni

Det känns ju helt galet att skriva att det är den första juni. Vart tar tiden vägen? Idag känner jag mig riktigt sugen på att skriva på bloggen, nu är snarare problemet i vilken ände jag ska börja. Det blir ju så när jag inte skriver så ofta.

Behandlingen fortgår och jag är fortfarande mer än nöjd över att få denna möjlighet. Det är ingen lätt process men jag känner att det blir små framsteg för varje vecka. Jag har även redan fått ganska många insikter och tankar som jag ska fortsätta att jobba med. Jag skriver dagbok för att komma ihåg allt vi gör å¨Luna, och det tror jag är bra att göra. Då kan jag gå tillbaka längre fram och återigen reflektera, och vem vet... Kanske blir alla tankar till en berättelse längre fram. Det får framtiden visa.

Nu ska jag kolla igenom lite bilder från helgen som var, och så kommer nog ett litet inlägg på en stund.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0