Ut for julen

Nu har jag städat bort julen. Känns ovanligt bra måste jag säga, nu återstår bara att bära ner kartongerna till förrådet igen...Eller bara och bara... Att gå in i vårt förråd är allt annat än skoj. När jag flyttade in bara lassade vi in alla mina saker. Till våren måste vi ta och strukturera om lite där inne så att det går att få en överblick. Kanske några hyllplan på väggarna så att vi slipper stuva ut precis allt när man ska ha nedersta kartongen. Varför är det alltid den nedersta kartongen man ska ha?

Satte upp nya gardiner i vardagsrummet. Eller nya och nya, det är mina gamla som jag hade i min förra lägenhet. Det blev just och fint. Åh, nu vill jag ju ha vår direkt! Det känns skönt att veta att det inte är alltför långt kvar nu! Längtar!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, vår tack! Helst nuuu! Bara därför beställde jag en vårjacka åt Alice idag. Tänkte att våren kanske kommer fortare då haha.

2011-01-10 @ 19:15:02
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0