Tillfixad

Spinningpasset gick bra, även om det var groteskt jobbigt. Fredrik kämpade på riktigt bra för att vara allra första gången han körde spinning någonsin. Däremot måste jag ju säga att jag saknar Helex och deras instruktörer. Tyckte väl inte att hon som körde idag var den allra mest peppande, men jag blev ju svettig ändå och det är ju det som räknas. Jag får helt enkelt pröva mig igenom alla instruktörer för att se om jag kan hitta någon favorit.

Nu är jag precis tillfixad inför kvällen. Vi ska träffa några vänner till Fredrik och deras respektive för att gå ut och äta. Ska bli himla trevligt.

Tog några bilder för att kunna lägga upp här, inlägg blir ju så mycket roligare med bilder. Däremot vet jag inte hur många som fick knäppas innan jag överhuvudtaget hade ögonen öppna....




Kommentarer
Postat av: Madde

Villa fina bilder. Vacker du är! Tråkigt att instruktören inte var så bra. En bra instruktör och bra musik är viktigt:) imorgon ar det en månad tills jag kommer. Nedräkningen har börjat:)

2011-01-10 @ 08:24:33
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: Malin svarar

Tack Madde :)

Jo du, bra musik och instruktör kan ju verkligen göra underverk för hur mycket man prkar ta i under ett pass! Jag längtar också, ska bli så skoj att du kommer ner!



Kram

2011-01-10 @ 17:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0