Jag fick manligt besök

Idag blev det lite lätt panik här. Jag har softat hela morgonen, druckit kaffe, suttit och både läst och bloggat själv, sittandes i min morgonrock... Bestämde mig för att lägga mig i ett varmt bad eftersom jag  har en grym träningsvärk idag. Klädde av mig naken och var precis på väg ner i badkaret när det ringde på dörren.

Satan!

Det var vaktmästaren! Han var ju till oss i fredags och monterade in ett fungerande vattenlås till avloppet tilltvättmaskinen. Då visade det sig att röret inte passade och att han skulle komma tillbaka om några dagar. Jag trodde väl inte direkt att han skulle komma redan idag med tanke på hur länge vi väntat på att få detta fixat. Givetvis kom han just nu. Fick öppna dörren endast iförd morgonrock med världens kn*llfrisyr. Kul!

Nu är det iallafall fixad och jag är så nöjd över att slippa den hemska lukten. Får se om jag vågar på mig ett nytt försök att ta mig ett bad ;)

Kram

Kommentarer
Postat av: johanna

Svar: Ja det tycker jag:) Annars kommer du ångra dig:P



Jo och det jobbigaste är att han fortfarnde har vårdnaden om andreés småsystrar. Tänker på de hela tiden.

2011-01-17 @ 12:24:42
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack, jo han är världens vackraste =)



ja jag försöker vara duktig, men det händer ju ingenting på vågen, det är ju inte direkt en motivation.. men jag ska kämpa =)

2011-01-17 @ 15:38:34
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0